الاثنين، 30 نوفمبر 2015

((( راجع تتندم ))) للشاعر محمد الباز

الشاعر محمدالباز
راجع تتندم
/_/_/_/_/_/_/_
راجع تتندم تاني
وتقولي حبيبتي انسي اللي كان
اناكنت ساعتها اناني
وبترجاكي ترجعي ذي زمان
من بعدك الغربة قتلاني
ومش لاقي حنان
عرفت دلوقت تمامي
ان انا مش انسان
كان نفسي طيبة قلبك
تسامحني علي اللي عدي وكان 
مش قادر أعيش بعدك
كل لحظة بقت حرمان
راجع أتندم تاني
وأقولك حبيبتي انسي اللي كان
عايزني ازاي انسي
كل لحظة مرار وأهات
ده انا حبيت كل لمسة
كانت بيننا ساعات
لكن في قلبي لسة
جرح عايش وذكريات
لا يمكن مرة انسي
اد ايه عشت اهات
وكنت بصبر في نفسي
واقول بكرة احلي
وأعيش من سكات
بجد متشكرة
انك سبتني وجوايا فتات
من بعدك انا مقدرة
ازاي هرسم عمري اللي جاي
علي ربي متوكلة
وعمري مااقول الأي
بجد متشكرة
ان درسك لقلبي علم
رغم اني مؤمنة
ماكنت هقدر اتكلم
خلاص يقيني بربنا
هو الابقي ولا عمري هسلم
راجع تتندم تاني
وتقولي حبيبتي انسي اللي كان
عرفت دلوقت تمامي
من بعدك عايش حرمان
/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_
محمدالباز
30/11/2015

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق